მთავარი


ტრენინგ-პროგრამის სახელწოდება: „ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში

პროგრამის შინაარსი:

1.დღე

სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა
ისტ-ის კომპეტენციები მასწავლებლებისათვის
ისტ-ის სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და ამოცანები
სასწაცლო პროცესის ძირითადი ერთეულები
გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი
ელექტრონული ფოსტა-gmail
სწავლა-სწავლების რამოდენიმე ეფექტური სტრატეგია ისტის გამოყენებით
ცნების რუკა

2.დღე

სამოდელო გაკვეთილის გეგმისა მომზადება ტექსტურ რედაქტორში
ისტ-ის გამოყნებისას ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმების დაცვა
ფაილის ტიპები
ტექსტურ რედაქტორში მუშაობა

3.დღე

ვიზუალური მასალის გამოყენება სასწავლო პროცესში
პროგრამა PowerPoint-ში მუშაობა
პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები
პრეზენტაციის მომზადება

4.დღე

პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები
ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაში
სხვადასხვა საგანმანათლებლო ვებგვერდები; ვებგვერდები სხვადასხვა ტიპის საგანმანათლებლო რესურსის/სავარჯიშოების შესაქმნელად
აუდიო-ვიდეო საშუალებების გამოყენება სასწავლო პროცესში

5.დღე

კლასის მართვა
პირადი ელექტრონული დღიური- ბლოგი
სწავლის შეფასება; შეფასების რუბრიკის დამზადება MS Word, MS Excel-ში

6.დღე

გაკვეთილის შეფასება
ისტ-ის გამოყენება მრავალკომპონენტიანი შეფასებისათვის; ელექყტონული ცხრილების გამოყნება პროცესის ავტომატიზირებისთვის
ელექტონულ ცხრილში მუშაობა
ბლოგის გაფორმება

7.დღე

სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები
პროექტის დაგეგმვა
სასწავლო პროექტის განხორციელების საფეხურები და პროექტის განხორციელების გეგმა
თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა ისტ-ის გამოყენებით
Google სერვისები: Google drive

8.დღე

მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმები და ისტ ინსტრუმენტები
დისტანციური სწავლების ქართულენოვანი და უცხოური ნიმუშების გაცნობა
Google სერვისები, ნამუშევრების გამოქვეყნება ინტერნეტში, ბლოგზე
მონაწილეთა ბლოგების პრეზენტაცია
ეთიკური ნორმებისა და კანონმდებლობის დაცვა ისტ-ის გამოყენებისას


მონაწილეთა შეფასება   ხდება შექმნილი ელექტრონული სასწავლო რესურსების (გაკვეთილის გეგმა, შეფასების რუბრიკა, პრეზენტაცია, პროექტის გეგმა) მიხედვით, რომელიც ატვირთულია მონაწილის პირად ბლოგზე. მონაწილემ აუცილებლად (სრულყოფილად) უნდა შექმნას ტრენინგით გათვალისწინებული პორტფოლიო: ოთხი ელექტრონული სასწავლო რესურსით და გამოაქვეყნოს პირად ბლოგზე.


დასრულებულია
პორტფოლიოს კომპონენტი
კომენტარი
+
გაკვეთილის გეგმა

+
გაკვეთილის პრეზენტაცია

+
გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა

+
პროექტის გეგმა

+
რესურსები გამოქვეყნებულია მონაწილის პირად ბლოგზე







No comments:

Post a Comment